عزیزم دختر نازنیم تنها امید مامان بازم اشکام بند نمیاد کی امتحان من و تو تموم میشه این روزا کی تموم میشه بخدا صبرم تموم شده صبح با مامان بزرگ حرف زدم خبرهایی که داد حالم و بیشتر بدتر کرد شنیدم خاله آشنا پیدا کرده با مدیرت حرف زده از بی کفایتی بابات گفتن از اینکه نمیتونه خوب بهت برسه موهات و دو بار از ته زدن اینقدر خارش داشته زخم شده خدا به معصومیت و دل پاکت و مادری من رحم کنه شر اون پدر ناپدر رو از سرمون کم کنه فدای تو دختر گلم بشم شرمنده م که به این دنیا آوردمت منو ببخش نازنینم
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم مهر ۱۳۹۵ساعت 11:7  توسط یک مادر |
به امید وصال...