به امید وصال

خرید بک لینک

عزیز دل مامان سه ماه شد بیخبری دلم به اندازه دنیا برات تنگ شده واقعا خدا اشکای من مادر رو میبینه اگه میبینه چرا جواب نمیده یکسال گذشت به اندازه ده سال پیر شدم هیچ وقت باعث و بانی این سرنوشت رو نمیبخشم هیچ وقت 

به امید وصال...

ما را در سایت به امید وصال دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 15 بهمن 1401 ساعت: 18:43

سلام عزیزکم دختر گل مامان حالت چطوره دیروز اولین روز مدرسه بود دختر کوچولوی من بزرگ شده میره کلاس اول خدایا شکرت خیلی خیلی آرزو داشتم پیشم بودی خودم میبردمت ولی تقدیر فعلا اینجوریه و ما باید تحمل کنیم دیروز به بهانه واکسن به پدرت پیام فرستادم تا شاید ذرهای انسانیت تو وجودش باشه و اجازه بده باهات حرف بزنم اما دریغ از ذرهای معرفت انگار منتظر جرقه ای بود تا شلیک رو شروع کنه ده تا پیام پ به امید وصال...ادامه مطلب

ما را در سایت به امید وصال دنبال می‌کنید

برچسب: اولین,مدرسه, نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 11:33

عزیزم دختر نازنیم تنها امید مامان بازم اشکام بند نمیاد کی امتحان من و تو تموم میشه این روزا کی تموم میشه بخدا صبرم تموم شده صبح با مامان بزرگ حرف زدم خبرهایی که داد حالم و بیشتر بدتر کرد شنیدم خاله آشنا پیدا کرده با مدیرت حرف زده از بی کفایتی بابات گفتن از اینکه نمیتونه خوب بهت برسه موهات و دو بار از ته زدن اینقدر خارش داشته زخم شده خدا به معصومیت و دل پاکت و مادری من رحم کنه شر اون پد به امید وصال...ادامه مطلب

ما را در سایت به امید وصال دنبال می‌کنید

برچسب: دلتنگی,همیشگی, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 11:33

بازم دلتنگی بازم دلتنگی خدایا صبر من تموم شد صبر تو کی تموم میشه مگه نگفتی بخوانید مرا تا اجابت کنم شما رو من که روز و شبم به خواستن میگذره خدایا دستمو خالی نذار خدایا امیدمو نگیر خدایا بیجوابم نذار خدایا خدایا خدایا چشمام خسته شدن از اشک ریختن قلبم خسته شده از تپیدن خدایا فرجی

+ نوشته شده در جمعه سوم دی ۱۳۹۵ساعت 19:46&nbsp توسط یک مادر |

به امید وصال...

ما را در سایت به امید وصال دنبال می‌کنید

برچسب: دلتنگی, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 11:33

نازنینم فرشته کوچولوی مامان امید مامان دوماه از آخرین تماس تلفنی مون گذشت تصمیم گرفته بودم فقط مثبت فکر کنم و طبق قانون جذب فقط لحظه ای رو که بهم خبر میدن مشکل دخترت حل شد و بیا برای همیشه ببر رو تجسم کنم حتی تجسم اون لحظه هم لدتبخشه لحظه ای نیست که پیشم نباشی در تمام لحظه هایک منی شیطنت هات رو تجسم میکنم و تو خیابان یهو متوجه میشم دارم میخندم وقتی تجسمش اینقدر شیرینه دیگه واقعی شدنش چ به امید وصال...ادامه مطلب

ما را در سایت به امید وصال دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 11:33

صفحه بندی