نازنینم فرشته کوچولوی مامان امید مامان دوماه از آخرین تماس تلفنی مون گذشت تصمیم گرفته بودم فقط مثبت فکر کنم و طبق قانون جذب فقط لحظه ای رو که بهم خبر میدن مشکل دخترت حل شد و بیا برای همیشه ببر رو تجسم کنم حتی تجسم اون لحظه هم لدتبخشه لحظه ای نیست که پیشم نباشی در تمام لحظه هایک منی شیطنت هات رو تجسم میکنم و تو خیابان یهو متوجه میشم دارم میخندم وقتی تجسمش اینقدر شیرینه دیگه واقعی شدنش چقدر لدتبخشه خدا میدونه من هنوزم امید دارم به زودی معجزه ای میشه و برای همیشه مادر و دختر به هم میرسیم به امید آن روز
+ نوشته شده در جمعه پانزدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 21:14  توسط یک مادر |
به امید وصال...ما را در سایت به امید وصال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16