به امید وصال

متن مرتبط با «دخترم فرح» در سایت به امید وصال نوشته شده است

دخترم

  • نیلوبلاگ

    با نام و یاد خدای نیکی ها بعد از هفت ماه دوری از تو دختر نازنینم پاره تنم و تنها امید من این وبلاگ رو شروع کردم و میخوام هر روز از دلتنگی هام برات اینجا بنویسم به امید اینکه به زودی از خاطرات مشترک باهم بودنمون اینجا بنویسم. عزیزم امروز دقیقا هفت ماهه ازت جدا شدم هر صبح که چشمامو باز میکنم تو در ذهنمی و لحظه ای نیست که فراموشت کنم یادمه مامانم همیشه میگفت سگ بشی اما مادر نشی من چند ماهه به این حرف رسیدم از بس عکساتو تو گوشی نگاه کردم خسته شدم آرزوی قلبیم اینه به زودی به جای عکسات دستای قشنگ و نا...

    ادامه مطلب